söndag 28 september 2008

Vad är det för fel på honom?

Tobbe i nattmössan.

Klockan är 08:40...
08:40!
Telefonen ringer, för andra gången!
Det är Tobbe som ringer från rummet bredvid och hetsar, - Vi måste gå ner o käka nu!

Han måste ju skämta, jag har inte gått upp för nio på tio år för undantag av flygresor...

Han skämtar inte, plus att han låter sådär oförskämt pigg, - Jag har varit nere i gymmet, gått på rullbandet och legat i poolen ett tag!!!

Vad är de för fel på människan, han kan omöjligt vara min bror? Någon som går upp cirka 07:30 ur en hotellsäng som kan vara det skönaste man får tag i 2008...

Nu ringer han igen!

Jag måste ta upp det här med mamma och pappa, det är nog nått de missat att berätta...





2 kommentarer:

Anonym sa...

det är unikt, grabben kanske har blivit vuxen. och lyssnat på mig, när jag säger glöm inte att det är en dag i morgon också mammma

Anonym sa...

Nej mamma, nu yrar du. Det är Christer Björkman som säger "Imorgon är en annan dag".