onsdag 24 september 2008

"god" morgon




Underbar morgon, igen, somande 02:22 igår...
08:28:

Vaknar av ett jävla oljud från hallen, tänker 5 sekunder och konstarerar snabbt att flyglarmet inte kan uttala svenska ord så som:
FAN
HELVETE
SKIT OCKSÅ

Johanna har tydligen tagit fel på tiden och börjar 9 istället för 10 som hon trodde.

Eftersom det skär i ett stressat litet pojkhjärta som mitt när jag ser någon jag tycker om röra sig som den Tasmanska djävulen Tazz genom lägnheten för att hitta alla saker erbjuder jag ju såklart min tjänster, som oroligt snabb taxichaufför 

*Ny rekordtid 
*Två minuter innan utsatt tid

Nöjd som en actionhjälte som räddat en hel värld rullar jag hem i lagom tempo och inser att jag för första gången sen 1998 är uppe i lagom tid för att hinna med en Mcdonalds frukost! 

Kan bli en jävligt bra dag idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan vara bra för dig att uppleva en fin svensk morgon oxå ;)