torsdag 18 september 2008

Multikvinnan!



Då var man uppe med tuppen! (kl 09:15)

Efter ha varit på hälsokontroll igår och fått beröm för mitt dagliga intag av vitaminet rusar jag ut i köket för att svepa i mig ytterligare en...

Hittar ett rör med brustabletter och ploppar i en i glaset...
SJUK GOD!

Klockan tickar på och efter frukost ropar Johanna från köket.
-Jimmy, har du tagit av mina Multikvinna vitaminer?
- Ööö, nää, eller va?

Det hade jag såklart.
Min otroligt manliga pojkkropp har alltså fått i sig kvinnovitaminer som bergis innehåller massa östrogen! 

Vad händer nu?

Pipigare röst?
Större bröst?
Gnälligt humör?
Mens?
Sämre bilförare?
Bättre kock?
Grym på att dammsuga?
Johanna och jag anses lesbiska?

(feminister utan humor, maila på spam@wixtrom.com)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Flera av dessa sympton har du ju redan:

Gnällig
Mensig
Dålig bilförare
Pipig röst

Anonym sa...

Helvete, skrev fel. Symptom heter det.