torsdag 25 september 2008

Sport


Jag är alltså nummer blå nummer 18 första delen, sen blir jag vit tröja nummer 18... 2 olika inspelningsdagar och inte HELT genomtänkt...


Då ska man snart gå hem från jobbet och packa väskan för att bege sig till Karlstad i morgon, det vankas hockeymatch i Löfbergs Lila Arena...

Kommer förmodligen lägga upp lite bilder från matchen imorgon kväll men här kommer en gammal hockeyvideo som uppladdning....

Anledning till att jag själv väljer att publicera den här OTROLIGT pinsamma gamla filmen är att jag vet att Anna sitter på den också och bara skulle älska att lägga ut den på sin blogg, så jag outar mig själv.

Det skönaste är att killen som klippte filmen ville bli filmproducent och ansåg själv att han var skolans kung när de kom till filmredigering, det säger det mesta om den medialinjen jag gick då!

Now days gör man fanemej såna här filmer med klipprogrammet i mobilen!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja dör va roligt!

Anonym sa...

hahaha! Jag kommer ihåg när den här videon visades i klassrummet, hahaha! Det var tider det.

Anonym sa...

hahaha va liten du är Jimmy