onsdag 20 augusti 2008

Tips från en klok man!


Jaha, man lär så länge man lever. 
Det fick jag kvitto på igår...
Lånade ut min bil till broder en sväng...
Det gick ju bra!
INTE

Som det inte var nog, när jag var hos samma tidigare nämnd person i somras lämnade jag dörren öppen för det var väldigt varmt!

Då var han där Tobbe JR. (läs Liam Wixtröm 2,5 år) och trodde att min bil hade inbyggd jukebox så han stoppade in 2 kronor, när inget hände tänkte han, fan också, mordena bilar tar ju bara kort så han stoppade även in mitt Statoilkort!

Så nu lyssnar jag bara på radio!

Tack, 

Tack som fan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jävla oflyt alltså. Men se det från den ljusa sidan – den där Flinta-bilen är ju ändå så slö att det bara är bra om du byter upp dig snarast möjigt. Jag har kontakter som skulle kunna arrangera en helt plötslig brand i bilen. Vilken dag som helst. Jävla oflyt alltså.

Mahatma Gandhi, Vänersborgs kommun.

Anonym sa...

man kan ju räkna ut att det var tobbe som lånade bilen...