söndag 31 augusti 2008

Snabbast!



Igår var det dags igen...
Den årliga uppgörelsen i gokart! 
Laguppställningen ser ni ovan.
Jag, Johanna, Tobbe, Anna och Peter...
Det gick som vanligt, Jag vann, Peter kom 2a och tobbe skyllde på att hans kart tappade på rakan på grund av att han väger mer än oss och att efter tidsavdrag för vikten så vann hann ändå...

Så är han nämligen jämt, Tobbe alltså.
Vinner han inte så gör han en kalkulering så att han efter uträkning BORDE ha vunnit.

Spelade tv-spel i morse, då var det fel på hans kontroll, eller så var hans gubbe inte lika bra trots att alla gubbar är likadana...

Ursäkter ursäkter, själv vill jag likna mig med Usian Bolt.

The swedish flash!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som alltid när Jimmy Wixtröm är inblandad finns det fler sidor av myntet. Vill bestämt minnas tre personer som stod och tittade på gokart-racet och efteråt fällde följande kommentar:
"Herregud Jimmy, jag har aldrig sett någon med så stora horn i pannan. Du höll ju på att köra ner både betongsugga och traktordäck för att inte förlora".
Absolut, jag är en dålig förlorare, men junior Wixtröm är nog om möjligt både en ännu värre förlorare OCH vinnare. Fråga dem som spelar innebandy med honom. Eller hockey. Eller tv-spel.
Till sist – grattis till vinsten i gokart-racet. Jag vet att det betyder mer för dig än vad det gör för mig.
: )