söndag 31 augusti 2008

Familjehelg

Tobbe, Anna, pappa, Johanna, Jag, mamma, anna, Peter och Liam.


Har tillbringat min helg i Karlskoga hemma hos mor och far...
Det är så jäääävla skönt, full service, mat, massage och alltid någon som plockar upp efter mig.
Sen är det ju faktiskt så att när man bli "vuxen" så uppskattar man lite tid med sina föräldrar.

Hur som helst, en fantastiskt helg med mycket aktiviteter och familjemys men tanken som slår mig är - Kommer jag få vara med om samma sak som mamma och pappa får?

Jag tvivlar men hoppas:

Här är några enligt mig fullt möjliga hinder:

* Jag får någon sjukdom och dör när jag är 41.
* Jag omkommer i en flygolycka på väg hem från nått jobb.
* Jag krockar med en älg.
* Jag får en innebandyboll mellan benen så jag inte kan få barn.
* Jag blir OTROLIGT ful så ingen i hela världens vill skaffa barn med mig.
* Den blivande mammam får missfall.
* Jag får utvecklingsstörda barn. "då hamnar jag ju nästan i samma sits ändå,"
* Jorden går under inom 50 år, (det mest logiska just nu)

Nu hoppas vi på att jag klarar samtliga hinder så jag kan återkomma med en liknande bild i denna blogg om 30 år...


**VIKTIG ÄNDRING**
Pappa Thomas, min trognaste läsare gick hela helgen runt och muttrade på mig att jag skrivit fel. 
Jag skrev att mamma tagit hem husvagnen. 

Fel av mig!

Pappa tog hem den, HELT själv, utan mamma.
Förlåt pappa, jag skäms.




1 kommentar:

Anonym sa...

Vad säger man som föräldrer. mer än att du är världens goaste, man vill ju skämma bort er, för man får ju så mycket tillbaka. Du kommer säkert att bli hundra år , du har ju att brås på.