fredag 29 augusti 2008

Som gamla goda tider...

Peter och jag för typ 10 år sen! 


Är hemma i Karlskoga nu...

Tobbe med familj är också här och då blir det lite dåligt med husrum!

Mamma har tagit hem husvagnen åt mig och Johanna och då får Peter och hans tjej sova i en bäddsoffa...

Nu ringer Peter och säger, vi ska sova i husvagnen! 

Jag säger bestämt NEJ!

Han säger jo!

Jag säger NEJ

Han säger JO

Jag säger NEJ!

Då tar vi en natt var säger han.

Jag säger NEJ!

Han säger JO!

Jag säger NEJ

Han lägger på!

Sms 23 sekunder senare från Peter:

Ego... 
Håll dig i husvagnen hela jävla tiden.

Härligt att vara hemma igen, precis som på gamla goda tiden!

3 kommentarer:

Carolina sa...

Underbar bild. Gillar Peters hair:)

Anonym sa...

Haha, precis som gamla goda tiden;)

Anonym sa...

haha så jävla snygga. var dte inte på vår baldag? peter var ju min date