måndag 21 juli 2008

Porrskandalen i gympsalen


En gång i tiden när jag var ung, fotade jag lättklädda flickor till min broders tidning FHM.
Snäll som jag var gjorde jag det för en billig peng för att hålla kostnaderna nere...
Min andra broder Peter hade redan då börjat jobba på Aftonbladet och det skulle visa sig bli en förödande kombination för lillebror Jimmy. 

Vi fotade i en skola i gubbängen en söndag när hela gubbängens basketlag F-9 dundrar in och får se ett par silkonbröst i vädret!!! Det blev ett J***a hola balola och någon mamma ringde tidningen och klagade, vilket Aftonbladet aldrig skulle gjort något av om inte broder P sagt att han kunde fixa bilder på det.

O Vips så fixade mina bröder detta uppslag i Aftonbladet...
Läs hela artikeln här:

Nu är jag äldre och vet bättre, ska ner och fota en presskonferens i eftermiddag, ingen porrskandal då, det kan jag lova!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, det där var ju ditt break som fotograf. Du har aldrig tagit bättre bilder än på de där nakna tjejerna.