onsdag 21 maj 2008

Gayikonen Jimmy



Sitter på Eurovision song contest i Belgrad.
Det är 4 500 ackrediterade hit, cirka 3 000 är homosexuella killar!!! Och det är ingen överdrift faktiskt. Det är säker information från en homosexuell källa.

Jag har ABSOLUT inget emot homosexuella, men de äter upp mig med ögonen. Idag åt jag en macka i solen och tog av mig tröjan, mitt emot satt en kille som såg ut att vilja sluka mig, HEL, och min homosexuella vän bredvid mig instämde på att han ville de. 

Mitt i det här så får jag otroligt smöriga meddelanden på facebook från en kille(som samma homokälla uppger att han är "into guys"), vad är det med mig? Är jag en bögikon? I så fall tror jag att detta är ett bra förslag för QX. På detta omslaget ser jag ju till och med bög ut (om man kan se bög ut alltså).

Ledsen alla homosexuella! 
Jag är hetro och har aldrig varit så säker på att det är med Johanna jag vill tillbringa mina nätter med och INGEN annan! 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju tur att det inte är du som gör framsidorna på Aftonbladet i alla fall. Vadå hetro? Hetero heter det för guds skull.

Anonym sa...

Idiot! Det var ju det som var lite kul ! men är man sjuttiosju så....

Anonym sa...

Men är du cp eller? Vad är det för kul med att ändra hetero till hetro? Då kunde du ju lika gärna ha ändrat till heto. Idiot kan du va själv.

Anonym sa...

Jag har bara en sak att säga!
Dito idioto!

Anonym sa...

Saknar dig! men nu e det bara tre dar kvar :) Kyss