torsdag 15 maj 2008

En sann vän?


Leif Peter Nilsson, en av mina närmaste vänner som vid sidan av sin framgångsrika yrkeskarriär gillar att ta sig en "jamer" eller en "stänker", hur som helst en sann vän som alltid finns där! 

Satt och kollade igenom lite bilder från förra midsommar, det var på den tiden Tobbe och Anna hade husfester varannan månad och det var så hårt att vi fick lägga om parketten dagen efter, nu är det dock slut på det och nu hyrs huset i stället ut till PRO för grillning...
MEN, när jag sitter här och tittar igenom bilder upptäcker jag något hemskt!

Min sanne vän Leif Peters ÖVERFALL på 20 centimeter kortare och 50 kilo lättare Jimmy.
Hemskt! Döm själva med det är ju klart ett rött kort! långt ifrån spelet, både ett knä i ryggen och en stenhård tvåhandare i ryggen! Får nog ta och värdera om mina vänner...
(hittade även andra roliga bilder som kommer att läggas upp när jag kommer till ett land som har en vettig uppkoppling, men här är några teasers)

Bildbeviset på att tobbe är Liams pappa.
En hemsk rasistisk misshandel.
m.m.

Inga kommentarer: