onsdag 7 maj 2008

Alltid rätt beslut!



(klickö på bildera blir de gör storö!)

Tillbaks på hotellet! Är fanemej helt slut!

25 mil i jeep cab tär på en gammal man som mig! Vart inne i "riverans huvudstad", vi vände efter 4 min i city och åkte hemmåt igen, så kul var deras centrum!
När jag satt där och skumpade fram på min 23 mil på väg tillbaka tänkte jag
-Varför hyrde jag en jeep när jag lika gärna kunde suttit i en komfortabel mellanklass bil med AC?
Innebär detta att jag har gjort ett felaktigt beslut?
i Helvete heller!

Jag gjorde ett dubbelt filbyte,slängde mig ner på någon liten grusväg som inte har används sedan Arne Weise gjorde debut i som julvärd SVT.
Där ja!
Röd lera, backar, stenar och sen havet alldeles bredvid! Jag var som Leonardo i Blood Diamond, fast utan diamanter.

När jag lekt klart och svängde ut på vägen igen kände jag, fan vilken tur jag hyrde en jeep!



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gulligt!