lördag 14 juni 2008

Förening vad?


(såhär såg det ut)

Ursäkta att jag inte bloggat på ett tag! Eller skit i det jag har varit bloggledig!

Hursomhelst, checkade in på ett hotell i en mindre svenska stad nyss. Det var en j***A liv i receptionen, ett dansband lirade för fullt och folk dansade för fulla muggar! Tyvärr är garaget fullt skrek kvinnan bakom disken, du får parkera 1 km bort! Det gjorde jag snäll som jag är. När jag kom tillbaka efter min promenad så frågade varför hotellet var fullt just idag?

- Det är Spannmålsföreningen som är här, sa hon SPANNMÅLSFÖRENINGEN!!!!
What the fuck är SPANNMÅLSFÖRENINGEN!?!?
Jag fick gå 1 km med kamerautrustning för att SPANNMÅLSFÖRENINGEN hade parkerat sin traktorer i garaget! 
Känns på det, SPANNMÅLSFÖRENINGEN!

Ska vidare i Sverige i morgon, hoppas att inte typ "mejeriföreningen i norra Skåne" har reserverat mitt hotell då! 

http://www.118100.se/info/foeretagsprofil/C28412152/Foder+o.+Spannm%E5l,+F%F6reningen/

Inga kommentarer: