onsdag 11 juni 2008

Alla gör bus...





Alla gör vi bus någon gång... Trots att man är 22 år gammal så finns barnet där inne...
Var och gjorde ett jobb för ett tag sen, ett väldigt seriöst sådant.
Vi hade reserverat ett helt badhus och i väntan på att personen vi skulle fota skulle dyka upp så passade jag på att göra något som man inte ofta får chansen att göra, nämligen hoppa sprit språngande naken från 3-meterssvkiten.


Det var ju sjukt kul tills jag kom upp ut vattnet och upptäcker att badhuschefen, kommunfullmäktige och någon anna viktigt farbror står 3 meter från mitt nedslag (se den andra bilden) och borstar av sig lite vatten och funderar på vad som i hela friden försegår! 
Jag skämdes som ett barn på dagis som kastat sand i ögat på Albin 3 år och simmade in till kanten och tog på mig våtdräkten igen. 

För att citera Nilsson:
Nu vet jag att man inte gör så och vi blickar frammåt!

Inga kommentarer: